Seznámení se

SEZNÁMENÍ SE

Návrh strategie

NÁVRH STRATEGIE

Prezentace strategie

PREZENTACE STRATEGIE

Kvalitní příprava

KVALITNÍ PŘÍPRAVA

Jdeme do akce!

JDEME DO AKCE!

Diriguji finále

DIRIGUJI FINÁLE


 

meeting-table-icon

Seznámení se

Na prvním místě jste vždy Vy a až pak následuje Vaše nemovitost. Potřebuji Vás poznat a seznámit se co nejlépe s Vaší situací, abych mohl připravit tu nejvhodnější obchodní strategii ušitou přímo na míru. A samozřejmě i Vy mě potřebujete poznat a zjistit, zda jsem právě já ten, komu dáte svou důvěru. Rád se s Vámi potkám na kafi, u dobrého jídla nebo v klidu a soukromí Vaší nemovitosti.


chess-game-knight-icon

Návrh strategie

"Za kolik si myslíte, že to prodáte?" Tuhle otázku slýchávám velmi často a vždy odpovídám, že nevěštím z křišťálové koule, ale raději se zaměřuji na čísla, data a individuální parametry dané nemovitosti a požadavky klienta. Připravím pro Vás obsáhlou obchodní strategii na míru, ve které se zaměřím na všechny aspekty daného obchodu. Stejně jako v šachu, i v realitách je klíčem myslet několik kroků dopředu.


training-icon

Prezentace strategie

Podruhé se osobně sejdeme a já Vás seznámím s plánem, podle kterého navrhuji postupovat. A co konkrétně se ode mě vlastně dozvíte? Postupně Vás provedu vším, co se stane po konci této schůzky, pokud se se mnou rozhodnete spolupracovat. Povíme si, jaká je hodnota Vaší nemovitosti a jak jsem k tomuto číslu dospěl, jak bude probíhat příprava nemovitosti, než inzerát spatří světlo světa, jaké propagační a marketingové nástroje využiji, jak budou probíhat prohlídky a následná práce se zájemci, jak to bude vypadat, až se přiblížíme do cílové rovinky a samozřejmě Vám budu odpovídat na všechny otázky, která Vás postupně napadnou. 


workflow-icon

Kvalitní příprava 

Celý život se řídím tím, že kvalitní příprava je základem pro úspěch. Než se vrhneme do akce, čeká mě spousta práce v zákulisí. Když jsem pracoval pro módního giganta Louis Vuitton, odnesl jsem si cennou zkušenost, že první, čím lidé nakupují, jsou oči. Chci, aby Vaše nemovitost zaujala na první pohled. Prezentace musí být perfektní. Dalším důležitým bodem je příprava správných prodejních a marketingových kanálů. V této oblasti čerpám cenné zkušenosti od svého táty, který vede jeden z největších marketingových týmů v ČR už skoro 30 let. Před první prohlídkou chci znát Vaši nemovitost tak, jako by byla má vlastní, a to samé platí i o lokalitě, ve které se nachází.


 movie-icon 

Jdeme do akce!

Na spuštění inzerce se vždy těším. Je to chvíle, kdy se plán mění v akci a každý další krok nás posouvá blíž k cíli. Provedení a průběh prohlídek je pro úspěch důležitou součástí. Klíčové jsou emoce! Snažím se navodit co nejlepší atmosféru, aby se zájemci cítili jako doma a dokázali si k nemovitosti vytvořit emoční vazbu, která jim usnadní rozhodování. Prohlídkou samozřejmě nekončím a se zájemci pokračuji v následné komunikaci, abych měl maximální množství zpětné vazby a byl na každou další prohlídku lépe připravený. V průběhu celého procesu s Vámi komunikuji, sdílím informace, statistiky a vyhodnocuji zpětnou vazbu trhu.


clef-music-notes-icon

Diriguji finále

Máme kupce, ale není čas na to usnout na vavřínech. Základem je prověřit, že zájemci jsou skutečně bonitní – s tím mi pomáhá špičková finanční poradkyně, má mamka. Má více než 15 let zkušeností v oboru a svým klientům zprostředkovala hypotéky za více než miliardu Kč. Dalším důležitým krokem je příprava smluvní dokumentace. Tu má pevně v rukou má advokátka, která dbá na každý detail a zajišťuje, aby vše bylo právně v pořádku a Vy jste byli maximálně chráněni. Já jsem v této fázi v roli dirigenta, který řídí a propojuje všechny články. Dělám maximum pro to, aby vše probíhalo hladce a Vy jste měli své peníze co nejrychleji na účtu a mohli s nimi třeba začít psát novou kapitolu svého života.


Chcete se se mnou spojit?

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení